Поръчайте онлайн в KINKA
Процесът на поръчка в онлайн магазина на KINKA се извършва в следните стъпки:
Стъпка 1: Въвеждане на данните на клиента
Ако нямате личен профил в KINKA
Ако все още нямате личен акаунт в KINKA, можете да го създадете по време на процеса на поръчка или да направите еднократна поръчка. За еднократна поръчка задължителните данни са поздрав, име, фамилия, адрес, имейл адрес и телефонен номер.
Ако сте създали личен акаунт в KINKA
Ако сте създали личен акаунт, кликнете върху бутона "Вход". Данните ви ще бъдат попълнени автоматично след въвеждане на адреса на електронната поща и паролата ви. Моля, коригирайте ги, ако е необходимо.
Стъпка 2: Въведете адреса си за доставка
В тази стъпка ще изберете желания от вас адрес за доставка: доставка до адреса за фактуриране, доставка до друг адрес за доставка или вземане на поръчката, доставена в магазина.
Стъпка 3: Изберете начина на плащане
Предлагаме различни варианти на плащане: плащане при доставка на куриера, плащане с кредитна карта на куриера при лично получаване, плащане с банков превод предварително въз основа на фактурата, плащане с..
Стъпка 4: Проверете данните и изпратете поръчката.
На страницата за преглед на поръчките ще видите още веднъж цялата си поръчка. Моля, проверете дали всички данни са верни.
Щракнете върху бутона "Промени", за да промените адреса за фактуриране или доставка, начина на плащане или броя на поръчаните продукти, ако е необходимо.
Щракнете върху бутона "Отказ", за да премахнете продукта от количката си.
На страницата за преглед на поръчките отново ще видите датата на доставка, дали продуктът може да бъде опакован за подарък и общата цена на поръчката, включително разходите за доставка.
Моля, прочетете нашите общи условия, преди да направите поръчката си.
Ако всичко е наред, моля, изпратете поръчката си, като натиснете бутона "Обвързване на поръчката с плащане". След това ще получите потвърждение за получаването на поръчката си на вашия имейл адрес.
Мога ли да променя поръчката си?
Във Вашия онлайн акаунт в KINKA имате преглед на Вашите поръчки. В прегледа на поръчките можете да видите статуса и други подробности за текущите си поръчки.
Мога ли да променя поръчката, която съм направил?
Промяната или отмяната на Вашата поръчка по технически причини не е възможна.
Ако не желаете продукта поради дефект, разполагате с 14 дни, за да ни го изпратите обратно или да го върнете на KINKA. За повече информация, моля, вижте раздела "Връщане".
Поръчка по телефона
Можете да поръчате продукти от електронния магазин на KINKA и по телефона.
Нашата линия за обслужване на клиенти 0951 021 891 е на разположение от понеделник до петък от 8:00 до 16:00 часа.
Поръчка с лично вземане в магазин KINKA
Направете своята поръчка и поръчайте да ви бъде доставена в магазин KINKA за лично вземане.
Когато поръчката ви е готова в магазина, ще бъдете уведомени по имейл или чрез SMS. Ако не сте въвели имейл адрес по време на процеса на поръчка, ще бъдете информирани чрез SMS. Можете да получите стоките в рамките на 7 дни от датата на SMS съобщението.
Срокът за доставка е 4-6 работни дни. Ще заплатите стоките при получаването им чрез платежни средства, приети в магазина. Можете да вземете стоките в магазина на KINKA в рамките на 7 дни.
При лично получаване в магазин "Кинка", моля, носете потвърждението на поръчката, което ви изпратихме веднага след покупката. Разпечатайте го или го запазете на мобилния си телефон. Това ще предотврати несъответствия при получаването на стоките.
Поръчайте стоки за доставка на посочения от вас адрес за доставка
С удоволствие ще доставим стоките на посочения от вас адрес за доставка.
Доставката на стоките ще бъде извършена от наш договорен превозвач.
Опции за доставка
Чрез куриер до избраното място на доставка
Ще доставим стоките ви до избраното от вас място на доставка чрез куриер на DPD Ltd. Стоките се доставят от куриер през работните дни.
Срокът за доставка е от 4 до 6 работни дни. Времето за доставка на поръчаните стоки ще бъде показано в количката за пазаруване и ще ви бъде съобщено лично от нашите служители, когато правите поръчка по телефона. Ако сте предоставили имейл адреса си, ще ви изпратим потвърждение на поръчката, в което ще бъде посочено и времето за доставка. Възможно е също така да изпратим на вашия имейл адрес друга информация, свързана с поръчката ви в електронния магазин, например потвърждение за изпращане на стоки или потвърждение за връщане на стоки. Заедно с информацията за пратката ще ви изпратим връзка към уебсайтовете на нашите партньори, където можете да проследите пътя на пратката си.
Доставка до друг адрес за доставка
Можете да изберете друг адрес за доставка във втората стъпка на поръчката "Адрес за доставка". Както адресът за фактуриране, така и адресът за доставка ще бъдат посочени в потвърждението на поръчката, което ще ви изпратим по имейл, след като завършите поръчката си.
Информация за недостъпни продукти
Ако в изключителен случай продуктът, който сте поръчали, не е наличен, ще ви информираме за това по имейл.
Доставка до магазин - Поръчай и вземи
Всички продукти могат да бъдат поръчани на Ваше име в магазин за продажба на тухли KINKA и да бъдат взети от там.
Време за доставка
Времето за доставка обикновено е от 4 до 6 работни дни след поръчването на стоките.
Възможности за плащане
Заплащате стоките при получаването им чрез платежни средства, приети в магазина.
Вземане на поръчката
Ако сте въвели електронната си поща в процеса на поръчване, ще получите потвърждение за получаване на поръчката си, след като тя бъде направена. След като поръчката ви е готова за лично получаване, ще бъдете уведомени по имейл. Можете да вземете стоките от магазина на KINKA в рамките на 7 дни след доставката на поръчката в магазина.
Ако не сте въвели имейл адрес по време на процеса на поръчка, ще бъдете информирани чрез SMS. Можете да получите стоките в рамките на 7 дни от датата на SMS съобщението.
При лично получаване на стоката в магазин за продажба на дребно, моля, носете потвърждението на поръчката, което ви изпратихме веднага след покупката. Разпечатайте го или го запазете на мобилния си телефон. Това ще предотврати несъответствия при получаването на стоките.
Личното получаване не е възможно за големи стоки (напр. мебели), партньорски промоции и други избрани стоки. Моля, обърнете внимание на информацията, предоставена на страницата с подробности за съответния продукт в раздел "Поръчка и доставка".
Поръчка извън Словашката република
Поръчка извън Словашката република не е възможна. Асортиментът от електронния магазин на KINKA може да бъде поръчан и доставен само в рамките на съответната държава.
Разпределение на поръчките
В някои случаи, по технически или логистични причини, е възможно да ви изпратим информация за това кои продукти са налични веднага и кои не, за да се обработи по-бързо вашата поръчка. Продуктите, които не са налични веднага, ще ви бъдат изпратени в отделна пратка на по-късна дата. Във всеки случай ще ви таксуваме само веднъж за пощенски разходи и опаковка. Ще получите от нас имейл съобщение, потвърждаващо, че поръчката ви е изпратена и че е разделена на отделни пратки.
Методи на плащане
В електронния магазин на KINKA предлагаме следните методи за плащане:
Предварително плащане по банков път въз основа на фактура
Плащане при доставка
Плащане в брой при лично получаване в магазина
Данни за плащане :
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Номер на сметката: 51 4994 4600/0900
IBAN: SK79 0900 0000 0051 4994 4600
SWIFT: GIBASKBX
KINKA си запазва правото да изключи определени методи на плащане в отделни случаи. В случай на лично вземане можете да платите само в брой .
Плащане при доставка
Заплащането на стоките се извършва при получаването им в брой или с кредитна карта. Плащането при доставка при доставка е едновременно с общата крайна сума за стоките.
Плащане в брой при лично получаване
Ще платите за стоките при личното им получаване от магазина. При лично получаване е възможно да платите в брой .
Авансово плащане по банков път
Плащането чрез банков превод е метод на предварително плащане, т.е. стоките се изпращат след кредитиране
средства по сметката на KINKA. Цялата информация относно плащането с банков превод ще ви бъде изпратена по имейл, след като направите поръчката си. Моля, имайте предвид, че стоките ще бъдат резервирани за една седмица.
.